Tehnici Naturale de Marire a Penisului Si Intarirea Erectiei

Exerciții de întărire a erecției. Exercitii pentru barbati, al caror rezultat se vede in pat (Galerie foto)

Exercitii pentru barbati, al caror rezultat se vede in pat Galerie foto de Iarina Dumitrescu Sambata, 31 Martieora In special la barbati este nevoie de o forma fizica buna pentru a face sex cat mai de calitate. Iar o forma fizica buna inseamna in principal rezistenta cardiovasculara si forta.

exerciții de întărire a erecției fără atașare penis cu vibrator

Iata sapte exercitii fizice care iti imbunatatesc viata sexuala si pe care fiecare barbat ar trebui sa le faca, potrivit Made Man. Exercitii cardio Daca iti intaresti sistemul cardiovascular, inima va avea o capacitate mai buna de a pompa sangele in corp si vei putea avea un act sexual mai lung. Iar pentru acest lucru este indicat sa faci cel putin 20 de minute de exercitii cardio de orice felin trei zile din saptamana.

Ce sunt sex exercitiile?

Flotari Daca ti se pare greu sa executi flotari clasice, incepe prin a executa unele sprijinit de perete. Dupa ce vei dobandi mai multa rezistenta, incepe sa lucrezi si flotari clasice, in care corpul sta sprijinit de podea, pe palme si varfurile de la picioare. Executa trei seturi a cate flotari clasice pe zi, pentru a capata rezistenta, iar rezultatul se va vedea in pat.

exerciții de întărire a erecției ce întârzie erecția

Abdomene si "poduri" Muschii abdominali au un rol esential in actul sexual, pentru a-i intari fiind de preferat sa executi zilnic seturi de abdomene clasice, a cate de repetari. Iar daca vrei sa lucrezi si mai mult muschii abdominali, atunci incearca urmatorul exercitiu: intinde-te pe spate, cu picioarele indoite, talpile asezate pe podea si departate cat distanta dintre umeri.

Ridica-ti incet sezutul de la podea si apoi ridica-l exerciții de întărire a erecției mai mult, tot incet, in asa fel incat sa simti ca se departeaza fiecare vertebra de pe podea, pana cand ajungi cum să compensezi dimensiunea penisului te sprijini doar pe umeri si talpi, ca si cum ai forma un pod.

Executa trei seturi a cate 15 "poduri" pe zi. Indreptari cu haltera Intarirea muschilor picioarelor este cel mai rapid mod de a mari placerea, iar indreptarile cu haltera constituie un exercitiu eficient in acest sens.

exerciții de întărire a erecției structura penisului masculin

Ai grija intai sa iti aduci o haltera sau o exerciții de întărire a erecției de greutati si asaz-o in fata ta. Stai in picioare, cu picioarele departate cat distanta dintre umeri, si apleaca-te.

Prinde haltera sau greutatileridic-o tinand picioarele usor indoite, iar apoi indreapta-ti spatele.

Google Plus În viaţa intimă, satisfacţia ambilor parteneri contează în egală măsură. Cu siguranţă bărbatii ştiu cât de importantă este performanţa sexuală. Pentru asta trebuie să faceţi câteva exerciţii pentru menţinerea erecţiei ca actul sexual să dureze mult mai mult.

Haltera ar trebui sa fie in dreptul coapselor. Ramai asa timp de o secunda, iar apoi lasa incet haltera spre sol. Executa trei seturi a cate zece repetari. Este de preferat ca la inceput sa fii supravegheat si de un instructor de fitness, pentru a te asigura ca executi exercitiul corect.

Creşterea potenţei la bărbați în 15 minute

Aplecari laterale ale trunchiului Prinde o greutate intr-o mana si stai in picioare, cu membrele inferioare departate cat distanta dintre umeri, tinand greutatea ca si exerciții de întărire a erecției ai tine o valiza.

Apleaca-te din talie in lateral, pana cand greutatea ajunge in zona genunchilor.

exerciții de întărire a erecției erecții nocturne lungi cauzează

Revino incet. Executa doua seturi a cate zece repetari, pe fiecare parte a corpului.

Nu aveți cont MaxMed?

Tractiuni si impingeri Orice exercitiu de tractiune si impingere iti va creste controlul in pat. Mergi la o sala de fitness si cauta aparatul necesar pentru tractiuni laterale, impingeri laterale si fluturari la aparat si executa trei seturi a cate zece exercitii din fiecare.

exerciții de întărire a erecției medicul care tratează penisul

Iar daca vrei ca acestea sa aiba si un rol cardio, executa-le intr-un circuit, fara pauza intre ele. Exercitii Kegel Aceste exercitii sunt cunoscute indeosebi ca fiind recomandate femeilor, pentru a-si intari muschii vaginului, insa exista astfel de tehnici care sunt destinate si barbatilor, pentru a-si intari muschii penisului, acest lucru ajutandu-i sa isi controleze ejacularea si sa aiba orgasme multiple.

Exercitii pentru barbati, al caror rezultat se vede in pat (Galerie foto)

Incordeaza-ti muschiul folosit la ejaculareca si cum ai vrea sa opresti jetul urinar, si mentine-l asa timp de trei secunde. Elibereaza-l si relaxeaza-te apoi timp de alte trei secunde. Executa trei seturi a cate 15 repetari pe zi.

exerciții de întărire a erecției sări pe penis