Arhivă blog

Antrenarea penisului, ​Am încercat timp de patru săptămâni un regim de întărire a penisului

Tweet Exercitii pentru imbunatatirea performantelor sexuale Secretul unei vieti sexuale exceptionale este, într-o strânsa legatura cu musculatura organelor sexuale.

În mod normal, musculatura sexuala este foarte putin utilizata, de aceea ea trebuie antrenata pentru a putea fi folosita cât mai bine, deoarece ea este o nebanuita cheie a împlinirii erotice.

Exercitii pentru imbunatatirea performantelor sexuale

Aceste aspecte au fost descoperite în India si China cu mii de ani în urma, fiind redescoperite si puse în valoare de doctorul Arnold Kegel. Rolul exercitiilor, pentru antrenarea musculaturii sexuale are implicatii nu numai în obtinerea unor performante sexuale deosebite, dar are efecte benefice si asupra sanatatii fizice si antrenarea penisului penisului în general. Unii oameni de stiinta sunt de acord ca o viata sexuala intensa si regulata, care poate fi usor realizata prin practicarea acestor exercitii, dezvolta creativitatea, inteligenta si poate apara organismul uman de unele boli, de dureri sau de presiuni psihice.

Se stie ca majoritatea terapiilor pentru stres se bazeaza mai ales pe relaxarea muschilor. Dragostea fizica este una dintre cele mai relaxante activitati pentru muschi.

În plan sexual, practicarea acestor exercitii dezvolta o erectie mai puternica, ofera posibilitatea obtinerii unui orgasm mai intens, vindeca ejacularea precoce si elimina riscurile îmbolnavirii prostatei.

Pentru Voi Fetele, Conteza Marimea? Intrebari Si Raspunsuri Stupide😜

Cei mai importanti muschi asupra carora vor actiona exercitiile urmatoare sunt: 1. Muschii pubo-coccigieni, sau muschii planseului pelvian.

Acesti muschi au antrenarea penisului cifrei opt si sunt formati din doua bucle. Prima bucla, cuprinde baza penisului, în timp ce a doua bucla înconjoara penisul.

  • Exercitiile Pilates pentru imbunatatirea vietii sexuale - exemple Un corp sanatos, un corp in forma beneficiaza de o viata sexuala sanatoasa prin dezvoltarea rezistentei fizice, a increderii si a vigilentei corporale.
  • Aici este cel mai mare penis

În locul în care se încruciseaza cele doua bucle, aproximativ la mijlocul perineului, se situeaza proiectia prostatei. În continuare vom denumi acest loc punctul P. Acest punct poate fi usor localizat în antrenarea penisului urinarii, prin contractarea caruia se produce oprirea jetului. Dupa ce ai reusit sa localizezi acest punct, vei putea observa ca apasarea lui ritmica declanseaza erectia, în timp ce daca este presat puternic stopeaza ejacularea.

Muschii cremasteri Contractia acestor muschi actioneaza asupra testicolelor. Ei pot fi localizati prin cuprinderea testiculelor cu degetele formând un inel si retragerea acestora fara a utiliza muschii abdominali.

Exercitii marirea penisului

Localizând acesti muschi vei putea prelungi durata actului sexual prin simpla lor antrenarea penisului, în momentul critic al ejaculari. Ejacularea nu se va mai produce, iar actul sexual va putea continua. Autostimularea si presarea punctului P Scopul acestui procedeu este obtinerea unei stari intense de excitatie si pastrarea erectiei timp de de cel putin 30 de min.

Cele 30 de min.

​Am încercat timp de patru săptămâni un regim de întărire a penisului

În tot acest rastimp, va trebui sa preântâmpini ejacularea de fiecare data prin presarea punctului P. Acest antrenament este necesar minim o saptamâna. Urinarea cu contractiile puncutului P Denumirea antica a acestui procedeu este "strângerea anusului".

Acest procedeu îti va antrenarea penisului un control deosebit al mecanismelor sexuale, prin constientizarea anumitor antrenarea penisului care au loc în momentul ejacularii, astfel încât acesta sa poata fi anticipat si evitat.

Astfel, de antrenarea penisului data când mergi la toaleta stopeaza intentionat jetul în timpul urinarii, de cel putin 10 ori. Avantajul acestui exercitiu este ca, fiind discret poate fi practicat oriunde.

Aminteste-ti de fiecare data când urinezi sa stopezi jetul de câteva ori. Exercitiile care vor urma sunt variante ale procedeului antic "strângerea anusului". Ele pot fi realizate în toate momentele "moarte" ale zilei în timp ce mergi cu masina, în autobuz, când stai la televizor, dimineata când te trezesti, seara înainte de culcare etc.

Desi aceste exercitii par simple, au efecte uluitoare în obtinerea unui control foarte bun. Varianta 1 Se încoarda muschii pubo-coccigieni cu putere maxima, fara interventia muschilor abdominali si se mentine cât mai mult timp posibil aceasta contractie.

antrenarea penisului zona cea mai sensibilă a penisului

Este bine daca contractia poate fi retinuta minim 30 de sec. Varianta 2 Aceasta varianta se poate efectua în fiecare dimineata înainte antrenarea penisului a te ridica din pat si în fiecare seara înainte de a adormi. Exercitiul consta în contractia rapida a muschilor pubo-coccigieni si relaxarea la fel de rapida.

Exercitii pentru barbati, al caror rezultat se vede in pat (Galerie foto)

Se executa de miscari. Varianta 3 Are scopul de a mentine tensionati muschii pubo-coccigieni un timp cât mai îndelungat.

Va rugam precizati codul sau numele produselor pe care doriti sa le comandati: Introduceti in casuta de mai jos rezultatul operatiei Exercitii marirea penisului Exercitii marirea penisului Exercitiile pentru marirea penisului pe antrenarea penisului vi le vom prezenta sunt simple si eficiente si va vor ajuta sa aveti un penis puternic si din ce in ce mai mare. Schimbarile pe care o sa le vedeti cel mai rapid dupa efectuarea exercitiilor de marire a penisului vor fi in grosime si legate de forta erectiilor. Acest muschi este localizat intre scrotum si anus, aproape de prostata.

Antrenarea penisului acest scop se realizeaza contractia lor, dar nu cu toata puterea, urmata de o relaxare incompleta, astfel încât, ciclul de contractii si relaxari sa fie sub o permanenta tensiune. Varianta 4 Este un exercitiu putin mai complex care are si efecte de marire a penisului prin cresterea fluxului de sânge în corpii cavernosi.

Se ia penisul în stare flasca în mâna si se maseaza prin frictionari scurte pâna la obtinerea erectiei. În acest moment se cuprinde penisul de la baza cu degetele mari si aratatoare împreunate si se trage pielea în jos, iar cu celelalte degete se apasa punctul P. Se încoarda muschii pubo-coccigieni ritmic de 10 ori pentru a forta patrunderea sângelui în corpii cavernosi, apoi se încearca mentinerea pâna antrenarea penisului 30 de sec.

Ridicarea testicolelor Acest exercitiu dezvolta muschii cremaster, si abilitatea de ai relaxa în momentul premergator ejacularii.

antrenarea penisului de ce este penisul fierbinte

Se sta sezând pe un antrenarea penisului, cu picioarele departate astfel încât testicolele sa atârne liber. În aceasta pozitie se urmareste sa se realizeze ridicarea testicolelor spre bazin, fara a încorda muschii abdominali. Se executa de astfel de repetari. O alta varianta a acestui exercitiu este ridicarea testicolelor retinând usor pielea dintre testicole cu doua antrenarea penisului, sau pur si simplu tragând în jos testicolele cuprinse cu degetele în forma de inel.

Aceasta tractiune sau retinere trebuie realizata cu o forta moderata pentru a nu împiedica circulatia sanguina.

Sex exercitii

Penetrarea lenta Aceasta metoda, utilizata pentru prelungirea actului amoros, antrenarea penisului practica în timpul acestuia si presupune penetrarea partenerei într-un ritm lent si controlul ritmului respirator. Penetrarea lenta, practicata cu regularitate, este un medicament adevarat, care înlatura cu timpul toate problemele legate de ejaculare si îmbunatateste calitativ si cantitativ actul sexual. Daca în timpul penetrarii, excitatia creste foarte mult, este necesar sa-ti retragi penisul astfel încât sa nu ramâna în vagin decat cm.

antrenarea penisului o erecție imediat după actul sexual

Daca ejacularea este iminenta iesi afara complet cu o miscare brusca si inspira profund, tinându-ti apoi respiratia. În acest timp se realizeaza contractia punctului P.

Iminenta ejacularii va disparea în cel mult 30 de sec.

antrenarea penisului dacă penisul nu s  a ridicat dimineața

Dupa realizarea retentiei spermei o data sau de mai multe ori dupa caz, se observa disparitia excitatiei puternice, moment în care se poate schimba ritmul penetrarii. Un lucru deosebit de important, care trebuie retinut în cadrul penetrarilor este ritmul dezordonat.

Exercitiile Kegel pentru marirea penisului

Un ritm dezordonat va împiedica, în primul rând aparitia senzatiei de amorteala la femeie, care apare în cazul unui ritm regulat si va avea un efect benefic asupra tendintei de ejaculare. Strângerea penisului antrenarea penisului Aceasta metoda de a prelungi placerea erotica era cunoscuta din cele mai vechi timpuri în traditiile orientale.

Tehnicile naturale de marirea penisului sunt bazate pe sintetizarea unei munci de documentare titanice, fiind testate si aplicate cu succes pe intreg cuprinsul S. Programele dezvoltate de specialistii in sexualitatea umana se bazeaza pe exercitii fizice si psihice, sustinute de diferite dispozitive naturale si stimulari speciale gen Kegel.

Redescoperita de dr. William Masters si Virginia Johnson, metoda strâgerii penisului a vindecat multe cazuri de ejaculare precoce. Metoda consta în strângerea penisului cu putere în timpul actului amoros, înaintea aparitiei ejacularii. Strângerea se poate realiza în mai multe puncte ale penisului.

Dintre acestea cel mai cunoscut punct este coroana glandului, multi sexologi recomandând strângerea întregului gland. În India, în timpurile stravechi se utiliza strângerea întregului penis.